Usein kysytyt kysymykset
Usein kysytyt kysymykset (UKK)
Alta löydät vastauksia yleisimpiin kysymyksiin koskien tilaamista, toimitusta, maksamista, palautuksia ja lahjakortteja verkkokaupassamme.
TILAAMINEN JA TUOTTEET
Miten teen tilauksen?
Voit tehdä tilauksen verkkokaupassamme lisäämällä haluamasi tuotteet ostoskoriin ja siirtymällä kassalle. Täytä yhteystietosi ja valitse toimitus- sekä maksutapa. Saat tilausvahvistuksen sähköpostiisi.
Voinko tehdä tilauksen ilman käyttäjätiliä?
Kyllä, voit tilata ilman rekisteröitymistä. Halutessasi voit myös luoda käyttäjätilin, jolloin tilaaminen on jatkossa nopeampaa.
Voinko muuttaa tai perua tilauksen?
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme mahdollisimman pian. Jos tilaustasi ei ole vielä käsitelty, voimme tehdä muutoksia tai peruuttaa sen.
TOIMITUS
Kuinka kauan toimitus kestää?
Toimitusaika Suomessa on tyypillisesti 2–5 arkipäivää.
Mitä toimitustapoja on tarjolla?
Toimitamme Postin välityksellä.
Voinko seurata tilaustani?
Kyllä voit, postipaketti lähetyksissämme on seurantakoodi. Saat postipaketeista sähköpostiisi seurantakoodin, kun tilauksesi on lähetetty.
MAKSAMINEN
Mitä maksutapoja voin käyttää?
Käytettävissä on kaikki yleisimmät verkkopankit ja luottokortit Paytrailin kautta sekä PayPal.
Onko maksaminen turvallista?
Kyllä. Maksaminen tapahtuu turvallisesti salatun yhteyden kautta PayPalin kautta tai suomalaisen maksunvälittäjän Paytrail kautta.
PALAUTUKSET JA REKLAMAATIOT
Kuinka voin palauttaa tuotteen?
Voit palauttaa käyttämättömän tuotteen 14 päivän kuluessa vastaanottamisesta. Otathan ensin yhteyttä asiakaspalveluumme saadaksesi palautusohjeet (asiakaspalvelu@balina.fi).
Kuka maksaa palautuksen?
Asiakas vastaa palautuskuluista, ellei kyseessä ole virheellinen tai väärä tuote.
Mitä tuotteita ei voi palauttaa?
- Korvatulpat katsotaan hygieniatuotteiksi, eikä niitä voi palauttaa edes käyttämättöminä kuluttajasuojalain nojalla.
- Räätälöityjä tuotteita ei voi palauttaa
Tuote on virheellinen tai väärä – mitä teen?
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme mahdollisimman pian ja liitä mukaan tilausnumero sekä kuva tuotteesta. Korvaamme virheellisen tuotteen tai palautamme maksun.
Mitä tapahtuu, jos en nouda pakettia?
Noutamatta jätetty paketti ei ole sama kuin palautus. Jos pakettia ei noudeta, siitä aiheutuu meille ylimääräisiä kuluja. Veloitamme 10 € käsittelymaksun tuotteen hinnasta ja palautamme tämän jälkeen loppusumman tilauksesta. Toimituskuluja ei hyvitetä.
YHTEYDENOTTO
En löytänyt vastausta kysymykseeni – mitä teen?
Ota yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse:
📧 asiakaspalvelu@balina.fi
Vastaamme viesteihin mahdollisimman pian, yleensä 1–2 arkipäivän kuluessa.